فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

چگونه بهترین متخصص طرح لبخند در تهران را انتخاب کنیم؟

فهرست

برای دستیابی به نتایج مطلوب، انتخاب دندانپزشکی که در زمینه‌ی زیبایی باتجربه باشد خیلی مهم است. البته به خاطر داشته باشید که تخصص رسمی با عنوان متخصص طرح لبخند در دندانپزشکی وجود ندارد و هیچ دندانپزشکی به طور قانونی نمی‌تواند این عبارت را در مورد خودش به کار ببرد.

وقتی یک دندانپزشک در زمینه‌ی روش‌های ویژه‌ی زیباسازی دندان‌ها مطالعه و تمرین بسیار زیاد داشته باشد و در این حوزه تجربه‌ی فراوان کسب کند، توانایی بالایی در زیباسازی دندان‌ها به دست خواهد آورد.

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند

با وجود تعداد زیاد دندانپزشکان که بسیاری از آنها ادعای تخصص و تجربه در زمینه اصلاح طرح لبخند را دارند، گاهی اوقات انتخاب بهترین دندانپزشک اصلاح طرح لبخند بسیار دشوار است. از این رو ما به شما روش های زیر را برای انتخاب بهترین دکتر متخصص طرح لبخند پیشنهاد می کنیم:

مشاوره با دیگران

اگر در میان دوستان یا اعضای خانواده‌تان کسی هست که تجربه‌ی درمان زیبایی خوبی دارد، از او بخواهید دندانپزشکش را به شما هم معرفی کند. حتی می‌توانید وبسایت دندانپزشک را چک کنید، به مطب او تلفن کنید یا حتی برای یک مشاوره‌ی مقدماتی به مطب او بروید. همچنین از دندانپزشکانی که خودتان می‌شناسید هم بخواهید که اگر کسی را در حوزه‌ی زیبایی می‌شناسند به شما معرفی کنند.

متخصص طرح لبخند

بررسی مدارک تحصیلی دندانپزشک

حتی اگر یک دندانپزشک به طور مکرر به شما معرفی می‌شود و حتی خودتان هم آلبوم کارهای او را دیده‌اید، باز هم باید مطمئن شوید که واجد شرایط لازم هست یا نه. پس به صورت آنلاین بررسی کنید که دندانپزشک مورد نظر شما چه دانشگاهی درس می‌خوانده، برای تکمیل دوره‌ی خود چه کرده، و عضو چه سازمان حرفه‌ای است. به یاد داشته باشید که دندانپزشکان با تخصص بسیار بالا در حوزه‌ی زیبایی عضو آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا هستند.

برای خودتان یک لیست تهیه کنید

پیش از این که برای مشاوره نزد یک دندانپزشک متخصص در حوزه‌ی زیباسازی بروید، خیلی مهم است برای خودتان مشخص باشد که به دنبال چه نوع درمان زیبایی هستید. خوب تحقیق کنید و برای خودتان یک لیست تهیه کنید. به این ترتیب، وقتی می‌خواهید یک دندانپزشک متخصص زیبایی انتخاب کنید، با آمادگی کامل می‌توانید از لیست برای مقایسه‌ی موارد با هم استفاده کنید. این کار تصمیم‌گیری را راحت می‌کند.

بررسی نمونه کارهای قبل و بعد دندانپزشک

اکثر دندانپزشکانی که در حوزه‌ی زیباسازی دندان‌ها کار می‌کنند، خیلی به کار خودشان افتخار می‌کنند و خیلی هم تمایل دارند که نتیجه‌ی کارهایشان را به صورت تصاویر «قبل و بعد از اصلاح طرح لبخند» ارائه دهند. پس می‌توانید این تصاویر را به صورت آنلاین یا حتی در مطب خود دندانپزشک و از آلبوم‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد مشاهده کنید.

باید خاطر نشان کنیم که گاهی اوقات این تصاویر صرفاً جنبه‌ی تجاری و تبلیغاتی دارند. پس در این مورد باید مطمئن باشید که این تصاویر واقعاً مربوط به بیمارانی است که آن درمان زیبایی در مورد آن‌ها انجام شده است و در دام تبلیغات نیفتید.

در مورد خواسته‌هایتان صحبت کنید

وقتی به دنبال اصلاح طرح لبخند هستید، برای دستیابی به نتیجه‌ی رضایتبخش خیلی مهم است که ادراکتان از نتیجه‌ی خوب و زیبا چیست. هنر «اصلاح لبخند» متکی بر توانایی ادغام احساس شخصی و نکات مورد اهمیت برای فرد، با دانش علمی و آناتومیک دندانپزشک در عمل است.

دندانپزشک شما با دید تخصصی و با اتکا بر تجربه‌ی خود، امکانات را در نظر می‌گیرد و این چیزی است که شما نمی‌توانید ببینید چون برایتان قابل درک نیست. بنابراین بر عهده‌ی یک دندانپزشک متعهد و با تجربه است که این موارد را به شما گوشزد کند تا شما بتوانید تصمیم شخصی بهتری بگیرید. در همین حین، شما هم باید احساس اطمینان کنید که دندانپزشکتان به حرف‌های شما گوش می‌دهد و متوجه هست که خواسته‌ی شما چیست.

برای مشاوره وقت بگذارید

برای مشاوره وقت کافی بگذارید و هرگز در جلسه‌ی مشاوره عجله به خرج ندهید. برای توضیح خواسته‌ها و اهداف خود وقت کافی بگذارید و حتماً به توصیه‌ها و صحبت‌های دندانپزشک با دقت گوش کنید. برای دستیابی به بهترین نتیجه در زمینه‌ی زیبایی، ایجاد ارتباط صحیح مهم‌ترین فاکتور است.

باید احساس راحتی کنید

نکته‌ی بسیار مهم این است که در مطب چقدر احساس راحتی می‌کنید. اگر دندانپزشک و دستیارانش به شما احساس راحتی دهند و مراقبت‌های لازم در مورد شما انجام شود و مورد توجه باشید، مطمئن می‌شوید که تجربه‌ای عالی خواهید داشت.

ضرورت مراجعه به متخصص اصلاح لبخند

برای بهبود و اصلاح هر یک از جنبه‌های لبخند، راه درست و موثر مراجعه به دندانپزشک متخصص زیبایی است. از آن‌جا که لبخند شما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخصه‌ی اصلی چهره‌ی شماست، دندان‌های ترک خورده، لب‌پر یا شکسته روی تصویر شما در ذهن دیگران تاثیر می‌گذارد.

دندان‌های شکسته یا لب‌پر می‌تواند بر کیفیت غذا خوردن یا صحبت کردن شما هم تاثیر بگذارد و ممکن است باعث خدشه‌دار شدن اعتماد به نفس شما در برخورد با دیگران شود.

آیا به دنبال لبخندی زیبا هستید؟

قیمت لبخند هالیوودی

خدمات اصلاح طرح لبخند

دندانپزشکی که در حوزه‌ی زیبایی تجربه دارد می‌تواند تکنیک‌های حرفه‌ای زیادی به بیمار خود ارائه دهد که تعدادی از آن‌ها عبارتند از:

جایگزینی دندان

چه بین دندان‌هایتان فاصله وجود داشته باشد یا دندانی را از دست داده باشید، دندانپزشک زیبایی می‌تواند با ترمیم دندان‌ها و بازگرداندن حالت طبیعی آن‌ها، زیبایی لبخندتان را به شما بازگرداند. ایمپلنت، روکش، بریج و دندان مصنوعی همگی خدماتی هستند که می‌توانند لبخند شما را به زیبایی اولیه برگردانند.

مراحل اصلاح طرح لبخند

بازسازی شکل دندان‌ها

اگر حس می‌کنید دندانتان زیادی تیز است، خیلی ساییده شده یا این که اصلاً شکل عجیب و غریبی دارد، دندانپزشک زیبایی می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای، ظاهر دندان شما را تغییر دهد. اغلب در این زمینه از ونیرهای پورسلین استفاده می‌شود چون با استفاده از این گزینه می‌توانید دقیقاً به خواسته‌ی مدنظر خود و دندانپزشکتان برسید.

ترمیم دندان‌های آسیب‌دیده

سال‌ها فرسایش دندان‌ها ممکن است به شکل ترک، لب‌پریدگی یا تغییر رنگ خود را نشان دهد. دندانپزشک زیبایی می‌تواند با استفاده از روش‌هایی مانند باندینگ یا لمینت آسیب را بپوشاند و ظاهر دندان ‌را زیبا کند.

در مورد آسیب‌های شدیدی مانند پوسیدگی‌های زیاد یا شکستگی، از روکش استفاده می‌شود که از نظر ساختاری گزینه‌ی بهتری است و ظاهر طبیعی دندان را بازمی‌گرداند.

سفید کردن دندان‌ها

پژوهش‌ها نشان می‌دهد استفاده از خدمات حرفه‌ای سفید کردن دندان‌ها روشی ایمن‌تر از درمان‌های خانگی در این مورد است. سفید کردن دندان‌ها امروزه یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های زیباسازی است که طیف وسیعی از روش‌های حرفه‌ای در مطب و روش‌های خانگی را دربر دارد.

سفید کردن دندان با لیزر چیست؟

مرتب کردن دندان‌های کج یا نامرتب

تعداد خیلی کمی از افراد هستند که از ابتدا دارای دندان‌های مرتب و ردیف هستند، و اکثر افراد به دنبال این هستند که دندان‌هایی مرتب داشته باشند، البته نه با درد و ناراحتی‌های مربوط به براکت های فلزی سنتی. اخیراً بسیاری از دندانپزشکان زیبایی به شما پیشنهاد می‌کنند به جای براکت های فلزی قدیمی از ارتودنسی های شفاف برای مرتب کردن دندان‌ها استفاده کنید که ثابت شده نتیجه‌‌ای فوق‌العاده عالی دارند.

ارتودنسی های نامرئی یک سری پلاستیک تقریباً نامریی تراز کننده هستند که مرحله به مرحله دندان‌ها را جابه‌جا می‌کنند و ناراحتی‌های مربوط به بریس‌های فلزی را هم ندارند. یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای مرتب کردن دندان‌ها استفاده از لمینت دندان است.

خدمات اصلاح طرح لبخند

افزایش طول دندان‌ های کوچک

اگر به خاطر اندازه‌ی کوچک دندان‌هایتان معذب هستید، دندانپزشک زیبایی می‌تواند با چسباندن ونیرهای دندانی به سطح دندان‌ها شکل و اندازه‌ی آن‌ها را تغییر دهد. شما و دندانپزشکتان به کمک هم می‌توانید در مورد اندازه، شکل و رنگ ونیرها تصمیم‌گیری کنید تا لبخندی زیبا و طبیعی عایدتان شود.

دکتر میلاد افشار

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و جراحی دندان

تلفن: ۲۶۱۴۰۱۳۴ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

به دلیل منحصر به فرد بودن خصوصیات صورت هر فرد، برای هر شخص تنها یک لبخند زیبا و عالی وجود دارد. ما این لبخند را در پروسه طراحی لبخند برای شما ایجاد می کنیم.

مارا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مطالب پربازدید
مشاوره رایگان