فروردین ۲۸, ۱۴۰۳

لمینت دندان، سرمایه گذاری بدون زیان سلبریتی ها

فهرست

اخیراً یکی از عمل های دندانپزشکی سلبریتی ها، لمینت دندان می باشد. سلبریتی ها معمولا دندانپزشکانی را برای لمینت و کامپوزیت دندان انتخاب می کنند که نسبت به کارشان اطمینان صد در صد داشته باشند. زیرا این عمل نوعی سرمایه گذاری در زمینه زیبایی و بسیار حساس و مهم می باشد.

محبوبترین عمل های دندانپزشکی سلبریتی ها

شبکه های مجازی اخیرا اشتغال‌زایی کرده و حرفه جدیدی را به بازار آورده‌اند؛ سلبریتی ها و اینفلوئنسرها در ازای پست هایی که می گذارند پول دریافت می کنند و شغلشان این است که تظاهر کنند مانند افراد ثروتمند و معروف زندگی می کنند. به این ترتیب، می توانند مردم را متقاعد کنند که بعضی محصولات یا خدمات خاص بخشی از این زندگی شگفت‌انگیز است. از این رو است که خدمات دندانپزشکی سلبریتی ها و شیوه زندگی (لایف استایل) آنها مورد توجه است.

 پس اگر کسی بخواهد زندگی‌اش مثل آن ها شود، باید آن محصولات را بخرد و راه آن ها را پیش برود. زیبا بودن بخش مهمی از تاثیرگذاری اینفلوئنسرها را تشکیل می دهد زیرا همه آن ها دارند رفته‌رفته شبیه به مدل ها می شوند و باید برای زیبایی‌شان حسابی سرمایه‌گذاری کنند. یکی از مواردی که اینفلوئنسرها معمولا خیلی برای آن هزینه می کنند، لمینت است.

تحلیلگران رفتاری می گویند تقریبا هیچ اینفلوئنسری در اینستاگرام پیدا نمی شود که دندان هایش را لمینت نکرده باشد. فکر می کنید چرا لمینت اینقدر بین اینفلوئنسرها رایج است؟ ترکیبی از عوامل مختلف باعث این اتفاق شده‌اند که در زیر درمورد آن ها توضیح می دهیم.

لبخند زیباتر، سلفی زیباتر

هر کدام از شبکه های اجتماعی زبان تصویری خاص خودشان را دارند و نقش سلفی هم در اینستاگرام بسیار مهم است. نقش سلفی در اینستاگرام مانند نقش بیت تکرارشونده در موسیقی پاپ است؛ سلفی مانند بیت هایی است که مدام در ترانه ها تکرار می شوند (تا تاثیرگذاری موسیقی را بیشتر کرده و کاری کنند ترانه در ذهن خواننده بماند)؛ اختراعی جذاب که  توجه مخاطبان را جلب می کند و باعث می شود بهتر پیام شما را دریافت کنند. با سلفی، تصویر شما بیشتر در ذهن کاربران حک می شود و همیشه پیامتان را به یاد خواهند داشت.

پیامی که اینفلوئنسرها می خواهند به کاربران اینستاگرام بدهند، این است که: «من اینجا هستم و دارم اوقات خیلی خوشی را سپری می کنم». طی این سال ها، اینفلوئنسرها برای رساندن این پیام تلاش های زیادی کرده‌اند و از جملات زیادی استفاده کرده‌اند ولی هیچ‌یک از آن ها به اندازه داشتن لبخندی زیبا موثر نبوده!

این یعنی اینفلوئنسرها برای اینکه بتوانند تاثیرگذار باشند به لبخندی زیبا احتیاج دارند، همانطور که موسیقی پاپ برای اینکه در ذهن خواننده بماند (و ورد زبانش شود) به متنی زیبا نیاز دارد. به همین خاطر است که بیشتر اینفلوئنسرها تصمیم گرفته‌اند دندان هایشان را لمینت کنند و مردم همیشه مشتاقند بدانند دندانپزشک سلبریتی ها چه کسی است.

تأثیر لمینت بر چهره

درست است که لمینت لبخندتان را زیبا می کند اما این همه ماجرا نیست. کل زیبایی و تعادل چهره به دندان ها بستگی دارد. مثلا وقتی ممد لمینت یا نبات (بلاگر و اینفلوئنسر اینستاگرام) تصمیم گرفتند عکس های زیبایی منتشر کنند، دندان هایشان را نیز لمینت و کامپوزیت کردند تا چهره تاثیرگذار تری داشته باشند.

فارق از لمینت، در کل با مرتب و سفید کردن دندان ها می توانید چهره‌تان را تا حد زیادی تغییر دهید. برای مثال ما برای جوانسازی بدون جراحی فیس‌لیفت، اول دندان های بیمار را درست می کنیم. البته افراد جوان هم می توانند این کار را بکنند. با این کار دندان هایتان هم زیباتر می شوند و هم کارآمدتر و سالم تر خواهند بود.

با لمینت شیک تر شوید

خدمات دندانپزشکی سلبریتی ها و اینفلوئنسرها باید طوری باشد که با طرز زندگی لاکچری‌شان همخوانی داشته باشد و لمینت این ظاهر لاکچری را به دندان ها می دهد. هیچ‌چیز مانند لبخندی زیبا و دندان هایی سفید و بزرگ «سلبریتی» بودن افراد را نشان نمی دهد.

لمینت دندان می تواند به همه افراد چهره‌ای لاکچری هدیه دهد. فرقی ندارد قبلا دندان هایتان چه شکلی بوده، با لمینت می توانید لبخندتان را شبیه به لبخند زیبای سلبریتی ها کنید! به همین خاطر است که خیلی از افراد هنوز به جای لمینت می گویند لمینت سرامیکی؛ در حالی که مواد آن خیلی وقت است که دیگر از سرامیک ساخته نمی شود. لمینت سرامیکی اسم لاکچری تری است و به همین خاطر بیشتر استفاده می شود.

لمینت ظاهری طبیعی دارد

خیلی مهم است که ظاهر اینفلوئنسرها طبیعی باشد. آن ها در حرفه‌شان پا به مسیر حساسی می گذارند و هویتشان بخشی از کارشان است. به همین خاطر اگر فیک به نظر برسند، مورد تمسخر و سوژه ترول ها می شوند و طرفدارانشان را از دست می دهند.

بنابراین لمینت ها انتخاب فوق‌العاده‌ای هستند: چون بسیار طبیعی به نظر می رسند. سطح لمینت درخشندگی خاصی دارد که از ظاهر طبیعی مینای دندان الهام گرفته شده. همچنین لمینت ها رنج رنگی متنوعی دارند؛ از سفید خیلی روشن گرفته تا تناژ طبیعی شیری‌رنگ که بسته به سلیقه خودتان می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

 لمینت لبخندی شبیه به لبخند طبیعی خودتان درست می کند، با این تفاوت که عیب های دندان را می پوشاند و آن ها را کمی بزرگ تر نشان می دهد. البته لمینت فقط نقص های جزئی را اصلاح می کند و بقیه ویژگی های دندان را تغییر نمی دهد تا لبخند منحصربفردتان هویت خودش را از دست ندهد. همانطور که دیدید، لمینت می تواند ظاهری زیبا به دندان هایتان بدهد؛ بدون اینکه فیک یا مصنوعی به نظر برسید.

سلبریتی ها هیچ زمانی برای استراحت ندارند!

یکی از واجبات اینستاگرام و رسانه های اجتماعی دیگر این است که  باید مدام در آن پست بگذارید و حتما هم باید خودتان این کار را بکنید. درست است که بعضی پست ها را می توانید به یکی از دوستان یا کارآموزتان محول کنید ولی معمولا باید سلفی خودتان داخل پیج باشد، وگرنه توجه فالوورها را از دست می دهید.

 بنابراین، اگر فرایند زیبایی‌تان خیلی طول بکشد و مجبور شوید مدتی به خاطر قرمز بودن صورت، ورم کردن یا کبودی آن در اینستاگرام عکس نگذارید، مشکلاتی برایتان به وجود می‌آید. شاید تصمیم بگیرید تاثیرات عمل زیبایی را به فالوورها نشان دهید، که البته کار ارزشمندی است ولی باعث می شود تعداد فالووهایتان کم شود! شاید هم تصمیم بگیرید از قبل عکس هایی تهیه کنید و بعدا (زمانی که صورتتان قرمز است) آن ها را پست کنید که البته این هم تصمیم خوبی نیست چون از اعتبار شما کم می کند.

به همین خاطر، بهتر است فرایندهایی را انتخاب کنید که نیازی به دوره ریکاوری نداشته باشد و بتوانید به زندگی معمولی و پست گذاشتن‌تان ادامه دهید. با لمینت هیچ تغییر بدی روی چهره‌تان ایجاد نمی شود و نیازی نیست مدتی خودتان را از شبکه های اجتماعی حذف کنید. بنابراین می توانید مانند قبل پست بگذارید.

 

بهترین مارک لمینت دندان

وقتی سلبریتی ها و اینفلوئنسرها معروف می شوند و توانایی تبلیغاتشان به کسب‌وکارها اثبات می شود، پیشنهادهای فراوانی از طریق دندانپزشکی ها می گیرند. بنابراین می توانند در ازای تبلیغ مطب دندانپزشک، به رایگان لمینت انجام دهند. این کار تبادل خوبی به نظر می رسد اما گاهی اوقات اینطور نیست.

پیشنهاد دکتر افشار

بهترین مارک لمینت دندان چیست؟

شما به عنوان سلبریتی یا اینفلوئنسر باید بهترین مارک لمینت دندان را انتخاب کنید که برایتان نتیجه بدهد و ارزش پول دادن را داشته باشد؛ چراکه لمینت در این حرفه یکی از ابزارهای معامله به حساب می‌آید و باید بتوانید برای بیشتر کردن تعداد فالوورها و افزایش قدرت بازاریابی‌تان از این لمینت ها استفاده کنید. پس لازم است که لمینت خوب و باکیفیتی را انتخاب کنید نه اینکه هر لمینتی که به شما پیشنهاد دادند را سریع قبول کنید!

لمینت ها بادوام هستند

ترفند اینفلوئنسرها این است طوری نشان دهند که انگار هیچ تلاشی برای بهتر کردن ظاهرشان نمی کنند. یعنی مردم باید فکر کنند اصل زندگی‌شان اینچنین است و هیچ دروغ و تقلبی در کار نیست. با این حال، حقیقت چیز دیگری است. شما به عنوان اینفلوئنسر باید همیشه در تلاش باشید، موهایتان را درست کنید، آرایش کنید و لباس های خوب بپوشید. همه این کارها به زمان و هزینه زیادی احتیاج دارد.

در چنین شرایطی، وقتی لمینت می کنید دیگر نیازی نیست برای درست کردن دندان هایتان هم وقت بگذارید. با لمینت لبخندتان همیشه زیباست و هر لحظه برای عکس گرفتن آماده هستید. کافی است نگاهی در آینه بیندازید و مطمئن شوید تکه غذایی روی دندان هایتان نمانده باشد.

اگر لمینت باکیفیت روی دندانتان کار بگذارید، بیش از ده سال برایتان عمر می کند و می توانید ده سال بدون دردسر عکس بگیرید. اگر هر روز تقریبا سه عدد پست بگذارید، در این ده سال می شود بیش از 10 هزار سلفی بدون دردسر، که قطعا ارزشش را دارد.

بهترین خدمات دندانپزشکی سلبریتی ها

دکتر میلاد افشار قاسملو، با حوصله و دقت فراوان، بسیاری از بیماران مشهور را معاینه و درمان می کند.

اگر به دنبال لمینت باکیفیت می گردید، لطفا با شماره تلفن 26140135- 26140134 تماس گرفته و همین حالا از دندانپزشک متخصص زیبایی ما، دکتر میلاد افشار نوبت بگیرید.

دکتر میلاد افشار

دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و جراحی دندان

تلفن: ۰۲۱۲۶۱۴۰۱۳۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

به دلیل منحصر به فرد بودن خصوصیات صورت هر فرد، برای هر شخص تنها یک لبخند زیبا و عالی وجود دارد. ما این لبخند را در پروسه طراحی لبخند برای شما ایجاد می کنیم.

مارا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مطالب پربازدید
مشاوره رایگان