آبان ۷, ۱۴۰۲

قلم یا لاک سفید کننده دندان

فهرست

مدت ها است که در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی از محصول معجزه آسایی به نام قلم سفید کننده دندان نام می برند.

لاک سفید کننده دندان، ابزار قلم مانندی است که ادعا می شود بلافاصله پس از استفاده، رنگ دندان های فرد را بسیار سفید کرده و لبخندی زیبا را برای وی به ارمغان می آورد.

مارک های لاک سفید کننده دندان

لاک دندان موقت با مارک های سیگنال و xcess و گریماس در بازار موجود و حتی در سایت های معروفی مانند دیجی کالا و … به فروش می رسد. این مطلب با استفاده از مطالب وبسایت colgate، یکی از بزرگترین تولید کننده های لاک های سفید کننده دندان در دنیا برای شما گردآوری شده است و نظرات دکتر افشار را درباره این محصول، در اینجا آورده ایم.

جالب آن است که عمده مشتری این لاک ها، عروس خانم هایی هستند که قصد دارند در کمترین زمان ممکن و به خیال خود با کمترین هزینه، دندان هایی سفید و لبخندی زیبا را در عکس های مراسم خود فراهم نمایند.

امروز، دکتر میلاد افشار قاسملو درباره این قلم های سفید کننده دندان با شما صحبت خواهد کرد.

عوارض قلم سفید کننده دندان

قلم های سفید کننده دندان که با نام لاک سفید کننده یا قلم بلیچینگ دندان نیز عرضه می شوند محصولاتی تجاری و تبلیغاتی هستند. اما آیا عوارضی دارند؟

آنچنان که در تبلیغات نشان داده می شود، بلافاصله پس از استفاده از این لاک های سفید کننده، رنگ دندان های شما سفید و صدفی خواهد شد.

اما دکتر میلاد افشار، دندانپزشک و متخصص اصلاح طرح لبخند دو عوارض مهم را برای این محصولات بیان کرده است:

  1. این محصولات استاندارد نیستند و ترکیبات آن ها شناخته شده نیست. به همین دلیل این ترکیبات، سازگاری نسجی با بافت های حیاتی ندارند و ممکن است باعث صدمه به بافت دندان و اطراف آن شوند.
  2. تأثیر گذاری این محصولات، به آن صورتی که در تبلیغات نشان داده می شود، نیست و تنها یک فریب تبلیغاتی است.

حتی در صورتی که شما در کوتاه مدت، اثر سفید کننده از این محصولات ببینید، کمترین ضرر این محصولات آسیب به بافت دندان و خوردگی مینا و عاج دندان است.

پیشنهاد می شود نظرات دکتر میلاد افشار را درباره قلم بلیچینگ دندان بشنوید.

و در آخر، عروس خانم های محترم، به جای استفاده از محصولات متفرقه، مراجعه به دندانپزشکی و اصلاح طرح لبخند را در برنامه های خود بگذارید تا ضمن حفظ سلامتی، بتوانید از عکس های زیبای خود لذت ببرید.

ما در اینجا برنامه دندانپزشکی قبل از عروسی را برای شما بیان می کنیم تا بتوانید با خیال راحت به تمام اهداف خود برسید.

برنامه اصلاح لبخند برای عکاسی

از الان به فکر دندان هایتان باشید تا بعدا مجبور نشوید برنامه عروسی را عقب بیندازید!

امروزه عروس خانم ها خیلی به ظاهر دندان هایشان اهمیت می دهند و دوست دارند در عکس های عروسی لبخندی زیبا و بدون نقص داشته باشند. از قدیم رسم بوده عروس ها سر تا پا سفید باشند و این قضیه امروزه شامل دندان هایشان هم می شود!

سفید زیباترین رنگ برای دندان است. حتی اگر فقط یک دندان لک‌شده، یک دندان افتاده، پوسیده یا کوچک داشته باشید، تفاوت زیادی روی ظاهر کلی لبخندتان می گذارد.

از آنجایی که در روز عروسی، عروس در مرکز توجه همه قرار دارد و عکس های زیادی از او گرفته می شود، ارزشش را دارد که عمل اصلاح طرح لبخند را انجام دهد تا شب عروسی با اعتمادبنفس لبخند بزند و راحت دندان هایش را به همه نشان دهد.

متاسفانه خانم هایی که زود به فکر درست کردن دندان هایشان نمی‌افتند، مجبور می شوند قبل از عروسی این کار را انجام دهند و برنامه هایشان را کمی عقب بیندازند. اگر می خواهید کارهایتان عجله‌ای نشوند و بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است از همین الان برای زیباتر کردن دندان هایتان برنامه‌ریزی کنید.

همین حالا برای رزرو نوبت دندانپزشکی خود در محیطی بهداشتی و با رعایت تمامی پروتکل های سلامتی اقدام کنید و از 25% تخفیف خدمات دندانپزشکی به مدت محدود بهره مند شوید.

شماره تماس برای رزرو نوبت دندانپزشکی از مطب دکتر میلاد افشار: 02126140134

پیش از نوبت گیری، برای مشاهده عکس قبل و بعد از اصلاح طرح لبخند دکتر افشار کلیک کنید

ایمپلنت دندان: بین یک ماه تا نه ماه

ایمپلنت دندان از بین همه فرایندهای زیبایی دندان انواع متفاوت تری دارد. به همین خاطر است که پزشکان معمولا نمی توانند قبل از معاینه و مشورت با خودتان قیمت دقیق ایمپلنت را مشخص کنند. هر شخصی شرایط خاصی دارد و نوع ایمپلنت باید مناسب با وضعیت او انتخاب شود.

افرادی که از سلامت دهانی خوبی برخوردار هستند، ایده‌آل ترین وضعیت را دارند.

در این موارد، پزشک می تواند تنها در عرض یک روز ایمپلنت دندان را انجام دهد و برای زیبایی روی آن تاج (روکش) بگذارد اما اگر زمانی هم برای درست کردن دندان هایتان لازم باشد، کاشت یا ایمپلنت دندان در کمتر از یک ماه انجام نمی شود.

در مقابل، بعضی از افراد دندان های سالمی ندارند و نمی شود به محض مراجعه‌شان دندان ها را ایمپلنت و سپس روکش کرد.

گاهی قبل از ایمپلنت دندان باید 3 تا 4 ماه درمان شود و گاهی نیز فرد دچار بیماری لثوی است که باید قبل از شروع فرایند ایمپلنت به آن رسیدگی کرد. علاوه بر آن، بعضی از افراد به عمل پیوند استخوان فک احتیاج دارند که به نوبه خود ایمپلنت را 3 تا 4 ماه دیگر به تعویق می‌اندازد.

اگر یک یا چند دندان افتاده دارید که می خواهید تا قبل از تابستان سال بعد (که جشن عروسی‌تان است) جایشان را پر کرده باشید، بی‌شک باید از همین الان شروع کنید.

همین حالا برای دریافت نوبت ایمپلنت خود اقدام کنید

مرتب‌سازی دندان ها: تنها در عرض شش ماه!

ارتودونسی های قدیمی، برای اینکه نتیجه بدهند بیش از یک سال زمان لازم داشتند اما با این روش جدید (six month smiles)، در عرض شش ماه می توانید لبخندی جذاب و دندان هایی مرتب داشته باشید. این روش کاملا مطمئن است و به‌طور قطع در شش ماه نتیجه می دهد.

علاوه بر این، طول جلسات درمانی این روش از ارتدونسی بسیار کمتر است؛ وقتی فقط چند ماه به جشن عروسی‌تان مانده باشد این ویژگی موهبت به حساب می‌آید زیرا معمولا همه عروس خانم مشغول تدارکات و برنامه‌ریزی جشن عروسی هستند و زمان کافی برای نشستن داخل مطب دندانپزشکی را ندارند!

لمینت: یک ماه

خوشبختانه بعضی از فرایندهای زیبایی مانند ونیر خیلی سریع جواب می دهند. با لمینت دندان می توانید بدون اینکه وقت زیادی صرف کنید و فقط با یک فرایند درمانی لبخندی زیبا هدیه بگیرید. با ونیر دندان:

  • دندان هایتان سفید می شود
  • فاصله بین دندان ها پر می شود
  • دندان محکم و مقاوم می شود
  • ترک های دندان برطرف می شوند
  • دندان های کوچک هم‌اندازه دندان های دیگر می شوند
  • دندان های بدشکل درست می شوند

تنها با انجام یک فرایند درمانی، می توانید تمام مشکلات زیبایی دندانتان را برطرف کنید و با لبخندی زیبا برای جشن عروسی‌تان حاضر شوید.

دریافت نوبت لمینت

سفیدکردن دندان ها: 2 تا 3 هفته

اگر دندان هایتان فقط کمی بدرنگ شده‌اند و مشکل دیگری ندارند، می توانید فقط در عرض چند هفته ظاهر آن ها را سفید و زیبا کنید. بعضی از روش های سفیدکردن دندان به ماه ها زمان احتیاج دارند. برخی دیگر هم به سرعت انجام می شوند اما نتیجه موردنظرتان را به شما نمی دهند.

قبل و بعد از بلیچینگ هر دو فک

باز هم تبلیغاتی دیگر و شایعه ای دیگر

چند سالی است که در تبلیغات دندانپزشکی، از عملی با نام سفید کردن یا بلیچینگ دندان با لیزر نام می برند. اما آیا این روش در ایران واقعیت دارد؟

سفید کردن دندان با لیزر چیست؟

آقای داماد را فراموش نکنید!

درست است که داماد سر تا پا سفید نمی پوشد اما استثنائا دندان هایش باید حتما سفید باشند! بعضی از آقایان هم دوست دارند دندان های سفید و مرتبی داشته باشند و در غیر این صورت در مجلس عروسی‌شان احساس خوبی نخواهند داشت؛

مخصوصا اگر عروس خانم هم دندان هایش را درست و زیبا کرده باشد. منطقی است که هر دو طرف بخواهند دندان های زیبا داشته باشند و زندگی مشترکشان را با دو لبخند جذاب آغاز کنند.

مراجعه به دکتر زیبایی لبخند

اگر می خواهید شب عروسی‌تان لبخند و ظاهری زیبا داشته باشید، همین الان با مطب ما تماس گرفته و برای عمل زیبایی دندان نوبت بگیرید.

دکتر میلاد افشار
دندانپزشک جراح و متخصص ایمپلنت
تلفن: ۲۶۱۴۰۱۳۴ 

سوالات متداول

لاک سفید کننده دندان چیست؟

ابزار قلم مانندی است که ادعا می کند دندانهای شما را بلافاصله می تواند سفید کند .

مواد سازنده ی لاک سفید کننده ی دندان چیست؟

مواد تشکیل دهنده ی لاک سفید کننده شناخته شده نیست به همین دلیل دکتر نمی تواند ان را تایید کند و احتمال اسیب زدن به دندانها زیاد است.

ایا لاک سفید کننده دندان به ان صورتی که در تبلیغات نشان می دهد دندانها را سفید می کند ؟

خیر و تنها یک فریب تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

به دلیل منحصر به فرد بودن خصوصیات صورت هر فرد، برای هر شخص تنها یک لبخند زیبا و عالی وجود دارد. ما این لبخند را در پروسه طراحی لبخند برای شما ایجاد می کنیم.

مارا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مطالب پربازدید
مشاوره رایگان