آبان ۳۰, ۱۴۰۲

اسنپ آن اسمایل

فهرست

زیبایی دندان ها تاثیر مستقیم بر زیبایی چهره فرد خواهد گذاشت و به همین دلیل همگان به دنبال راه هایی هستند تا با استفاده از آن زیبایی دندان و در نتیجه چهره خود را به دست آورند. اسنپ آن اسمایل یکی از روش های زیبایی دندان است که به دلیل ویژگی های ظاهری منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. این روش کاربردهای بسیاری برای فک دندان ها خواهد داشت و تنها جنبه زیبایی نیست که سبب محبوبیت دندان آن اسمایل شده است. قیمت دندان آن اسمایل در مقایسه با ویژگی های منحصر به فردی که دارد مناسب بوده و همگان امکان استفاده از آن را خواهند داشت. این نوع روش زیبایی دندان هیچگونه عیب و نقصی در دندان هایتان باقی نخواهد گذاشت و همین امر سبب محبوبیت هرچه تمام آن شده است. البته در انتخاب اسنپ اسمایل نیز باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که برخی از این محصولات از مواد مرغوب و برخی از مواد نامرغوب ساخته شده اند. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

اسنپ آن اسمایل

اصلاح طرح لبخند از گذشته تاکنون مورد توجه همگان بوده و هست. برای اینکار روش های متنوعی پیش رو خواهید داشت که برخی از این روش ها برای درمان ریشه ای و برخی سطحی مناسب هستند. روش هایی مانند: ایمپلنت، ارتودنسی، روکش و… از جمله روش هایی هستند که جنبه درمانی نیز دارند اما اسنپ اسمایل یکی از روش هایی است که تنها از جنبه زیبایی حائز اهمیت است. با استفاده از این روش دندان هایی بدون کوچکترین عیب و ایراد داشته و می توانید اندازه آن را نیز خودتان مشخص کنید. در وهله اول باید اسنپ آن اسمایل را بر روی دندان های خود قرار داده و به خوبی جایگذاری کنید. امکان فرم دهی در بار اول و دوم وجود دارد تا اسمایل تمامی بخش های داخلی فک شما را در برگیرد. این روش باعث روپوش گذاشتن بر روی انواع بیماری ها و عیوب دندان شده و ظاهری زیبا و آراسته برای آنها به ارمغان خواهد آورد. این روکش بدون هیچگونه درد و نیاز به بی حسی بر روی دندان ها قرار گرفته و کلیه بخش های آن را به خوبی پوشش می دهد.

لمینت سرامیکی دندان چیست؟

موارد استفاده از دندان آن اسمایل

اسنپ آن اسمایل در موارد بسیار زیادی کاربرد دارد و اصلی ترین دلیل آن سهولت استفاده و همچنین هزینه های مناسب خواهد بود. این روش معمولا برای زیبایی بخشیدن به دندان ها و همچنین اصلاح طرح لبخند بکار می رود و روشی موقتی برای رفع مشکلات ظاهری دندان ها است. به دلیل متحرک بودن روکش های آن اسمایل، امکان استفاده از آن برای افراد با سنین مختلف وجود دارد اما بهتر است که از نمونه های آماده محصول استفاده نکرده و محصول باکیفیت را خریداری کنید. آن اسمایل برای کسانی بهترین انتخاب است که در حال حاضر توانایی یا تمایل به تعمیرات درمانی گسترده دندان های خود نداشته باشند و با استفاده از این روش می توانند از شر مشکلات ظاهری دندان ها خلاص شوند. دندان آن اسمایل می تواند کلیه خرابی های دندان نظیر: کج بودن، لکه روی مینای دندان، ترک برداشتگی، شکستگی، فاصله بین دندان و… را به بهترین شکل ممکن از بین ببرد.

جنس اسنپ اسمایل از چیست؟

بسیاری این سوال را دارند که این ماده که حالت پذیری هم دارد از چه چیزی ساخته شده است؟ در پاسخ باید گفت که دندان آن اسمایل از جنس رزین کریستالیزه بوده و با اینکه ساختاری کاملا سبک دارد مقاومت بسیاری نیز خواهد داشت. این ماده در ساختن کابین هواپیما نیز کاربرد دارد و به دلیل مقاومت بالا خود می توان از آن در ضخامت های پایین نیز استفاده نمود. این روش اصلاح طرح لبخند به دلیل ضخامت کمی که دارد هیچگونه اختلالی در گویش فرد ایجاد نمی کند اما توصیه می کنیم که در مواقع استفاده از آن خوردن غذاهای سفت مانند ته دیگ را کنار بگذارید. اسنپ اسمایل به دلیل چسبیدن به برآمدگی های دندان امکان افتادن نداشته و شل نخواهد شد.

تمیز کردن اسنپ آن اسمایل

تمیزکاری اسنپ اسمایل یکی از مهمترین مواردی است که باید حتما به آن توجه داشته باشید. برای اینکار ابتدا پس از درآوردن آن را با آب بشویید. پس از این مرحله یک مسواک با تارهای نرم را انتخاب کرده و به خوبی آن را مسواک بزنید. برای مسواک زدن از صابون مایع استفاده کنید چرا که استفاده از خمیردندان ممکن است باعث ایجاد خش بر روی آن شود. یک کیت مخصوص کنار اسنپ آن اسمایل برای شما ارسال خواهد شد که در داخل آن پودر تمیز کننده قرار گرفته و در صورت ایجاد لکه بر روی اسنپ اسمایل می توانید از آن استفاده کنید.

مزیت های اسنپ اسمایل

استفاده از اسنپ اسمایل مزیت های بسیاری برایتان خواهد داشت که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  این روش به زمان بسیار کوتاهی برای زیبایی بخشیدن به دندان هایتان نیاز دارد و بدون اتلاف وقت در هر زمانی می توانید از آن استفاده          کنید.
  •  برای اصلاح با این روش هیچ گونه تراشی بر روی دندان ها ایجاد نشده و درد و بی حسی نخواهد داشت.
  •  با استفاده از اسنپ اسمایل با دندان های بدرنگ و لکه دار خود خداحافظی کرده و فاصله میان دندان ها را از بین خواهید برد.
  • در صورت خالی بودن جای دندان ها نیز امکان استفاده از این پلاک وجود دارد به گونه ای که امکان استفاده دست کامل و همچنین تکه ای از آن وجود دارد.
  • هزینه درمان در این روش بسیار کمتر از سایر روش های زیبایی دندان است.
  • در صورتی که دندان هایتان به سمت داخل به هم ریخته باشند با استفاده از پلاک می توانید آنها را به حالت طبیعی درآورید.
  • این پوشش فقط برای دندان ها تعبیه شده و به هیچ وجه کام و لثه را نخواهد پوشاند.
  •  برخی افراد هم ممکن است از درمان های دندانپزشکی فراری باشند که اسنپ آن اسمایل انتخاب بسیار مناسبی برایشان است.

معایب اسنپ اسمایل

اسنپ آن اسمایل نیز می تواند معایبی داشته باشد که در ادامه به برخی از این معایب پرداخته ایم:

  •  اسنپ اسمایل تنها یک روش موقتی برای درمان و زیبایی بخشیدن به دندان هایتان به حساب می آید و در صورتی که بخواهید به صورت همیشگی دندان هایی زیبا داشته باشید باید از روش هایی مانند: لمینت, ایمپلنت, ارتودنسی و… استفاده کنید.
  •  این پلاک با اینکه جنس مستحکمی دارد اما باز هم امکان شکستن در آن وجود خواهد داشت و ممکن است در صورت استفاده نادرست حالت خود را از دست داده یا بشکند.
  •  با اینکه ضخامت اسنپ اسمایل کم است اما طبیعتا قرار گرفتن یک کاور بر روی دندان هایتان احساس متفاوتی خواهد داشت که البته به سرعت به آن عادت خواهید کرد.

اسنپ آن اسمایل آماده یا اختصاصی؟

اسنپ آن اسمایل ها را می توانید به صورت آماده نیز مشاهده کنید که معمولا قیمت نسبتا پایین تری برای آنها ارائه می شود و متاسفانه بسیاری از هم میهنان اقدام به خرید این نوع کاور ها می کنند. توجه داشته باشید که این پلاک ها از مواد اولیه معمولی ساخته می شوند و به همین دلیل مقاومت پایینی داشته و ممکن است در بلند مدت شاهد تغییر رنگ در آنها باشیم. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه اسنپ اسمایل به صورت تخصصی نموده و دستگاه های مخصوص و پیشرفته برای ساخت آن استفاده می شوند و به همین دلیل شاهد مقاومت بسیار بالاتری از آنها هستیم. همچنین به دلیل مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده، تغییر رنگ آن غیرممکن بوده و می توانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید.

لمینت کامپوزیتی دندان چیست؟

قیمت اسنپ آن اسمایل

یکی از اصلی ترین مواردی که ذهن بسیاری را نسبت به خود مشغول کرده، میزان قیمت اسنپ آن اسمایل است. در رابطه با قیمت اسنپ آن اسمایل نمی توان رقم ثابتی در نظر گرفت چرا که این پلاک توسط لابراتوار های مختلف ساخته شده اند و به همین دلیل تفاوت قیمت چشمگیری را در آنها شاهد هستیم. طی سالهای پیش برای ساخت اسنپ اسمایل باید آن را پس از قالب گیری به کشور آلمان یا شهر دبی می فرستادند که این امر باعث افزایش میزان قیمت آن شده بود اما امروزه با استفاده از لابراتوار های داخلی اقدام به تولید آن می کنند. شرکت ما کیفیت را فدای قیمت نکرده و از مرغوب ترین مواد برای ساخت اسنپ آن اسمایل استفاده می کند اما قیمت مناسبی نیز برای این خدمات در نظر گرفته شده است و با حدود 4 میلیون تومان می توانید لبخندی زیبا به چهره خود هدیه دهید.

دکتر میلاد افشار جراح دندانپزشک و متخصص ایمپلنت دندان تلفن: ۰۲۱۲۶۱۴۰۱۳۴ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

به دلیل منحصر به فرد بودن خصوصیات صورت هر فرد، برای هر شخص تنها یک لبخند زیبا و عالی وجود دارد. ما این لبخند را در پروسه طراحی لبخند برای شما ایجاد می کنیم.

مارا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مطالب پربازدید
مشاوره رایگان