آبان ۷, ۱۴۰۲

هزینه و قیمت اصلاح طرح لبخند در تهران

فهرست

یک لبخند زیبا می تواند به فرد اعتماد به نفس بخشیده، احساس شادی را منتقل کرده و زیبایی را به نمایش بگذارد. طرح لبخند هالیوودی، اصطلاحی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. با پیشرفت های مدرن دندانپزشکی و اصلاح طرح لبخند ، روش های بهبود زیبایی لبخند و دندان در زمینه های ایمنی، تاثیر گذاری و راحتی ارتقا یافته اند.

از گزینه های ساده و ایمن سفید کردن (بلیچینگ) دندان ها گرفته تا درمان های ترمیمی دندان به وسیله روکش ها و ونیر های با کیفیت، دندانپزشکان ما آماده اند تا با مهارت و تجهیزات خود نتایجی تغییر دهنده در زندگی افراد ایجاد کنند.

اصلاح لبخند یعنی فرآیند بهبود ظاهر لبخند توسط یک یا چند روش دندانپزشکی زیبایی که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ونیر
  • کامپوزیت باندینگ
  • روکش
  • ایمپلنت
  • بازسازی و تغییر شکل لثه
  • اورتودنسی
  • سفیدکردن دندان

طرح لبخند هالیوودی چیست؟

اغلب تصور می شود که یک سری دندان های درخشنده و به سفیدی مروارید، راز اصلی داشتن یک لبخند پیروزمندانه است.

در مطالعه صورت گرفته توسط متخصصان، هنگامی که 150 تصویر از زنان و مردان به افراد نشان داده شد، شرکت کنندگان تصاویری را به عنوان جذاب ترین انتخاب کردند که دارای برابر ترین فواصل دندانی و دندان هایی سفید بودند.

هنگامی که در دلایل این انتخاب ها عمیق شدند دریافتند که دندان های انسان به مانند دم یک طاووس دیده می شوند. در واقع این پدیده نشانه ای از سلامت و کیفیت ژنتیکی بوده که برای کمک به جفت یابی طراحی شده است.

همچنین، با دیدن تصاویر قبل و بعد هنرمندانی که از یک سری دندان های سفید و براق بهره گرفته اند، می توان تفاوت ایجاد شده را مشاهده کرد.

لبخند هالیوودی

دکتر پتا لی، برنده جایزه فنون ارتودنسی و دندانی، می گوید: اینکه همه ما تمایل به داشتن دندان هایی سفید تر داریم یک راز نیست اما با وجود تعداد بسیار زیادی از پیشنهاد ها و محصولات مختلف در بازار که همگی ارائه یک لبخند زیبا را قول می دهند، انتخاب کردن یک روش درمانی یا محصول دشوار می باشد.

اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی

در هنگام تصمیم گیری برای سفید کردن دندان های خود، ضروری است که به یک دندانپزشک معتبر و رسمی مراجعه کرد. انجمن دندانپزشکان عمومی انگلستان بیان کرده که سفید کردن دندان ها یک فن دندانپزشکی بوده و به همین دلیل باید توسط متخصصان رسمی و آموزش دیده انجام شود.

استفاده از درمان های خانگی تحت نظر یک دندانپزشک مشکلی ندارد. البته این در صورتی است که ژل سفید کننده مناسب باشد. زیرا ژل های سفید کننده زیادی در بازار دیده می شود.

کیت های خانگی

 باید مراقب ژل های سفید کننده موجود در بازار بود زیرا این ژل ها در بهترین حالت تأثیر کوتاه مدتی دارند و در بدترین حالت می توانند بسیار اسیدی بوده و به دندان ها آسیب رسانند.

گالری عکس طرح لبخند (قبل و بعد) را مشاهده کنید

هزینه و قیمت طرح لبخند (قیمت دندان هالیوودی)

دندانپزشکی زیبایی، فرایندی انتخابی است یعنی از دیدگاه پزشکی ضروری در نظر گرفته نمی شود. به همین دلیل، بسیاری از شرکت های بیمه هزینه انجام فرایند های زیبایی دندان را پوشش نمی دهند. چنین گفته ای این سوال را در پی دارد که فرایند های زیبایی دندان چقدر هزینه دارند؟

هزینه کامپوزیت ونیر دندان

ونیر های کامپوزیت به ازای هر دندان از 600 هزار تا 1 میلیون تومان هزینه داشته و از 5 تا 7 سال دوام دارند. هرچند شما ممکن است با انواع تبلیغات تخفیف کامپوزیت دندان یا کامپوزیت ارزان مواجه شوید.

اما حتما می دانید که ونیرهای کامپوزیت انواع مختلفی دارند که بر حسب کیفیت دسته بندی می شوند. بعلاوه مهارت و تجربه دندانپزشک نیز بر هزینه ونیر کامپوزیت تأثیر گذار است.

همین حالا از دندان های خود عکس بگیرید

و از طریق پرسش از دکتر ارسال کنید و درباره طرح درمان زیباسازی لبخند خود از دکتر میلاد افشار سؤال کنید.

هزینه ونیر سرامیک یا لمینت دندان

در عمل روکش دندان طرح لبخند برای داشتن مدل دندان هالیوودی از لمینت دندان استفاده می شود. ونیر های سرامیکی ورقه های باریکی هستند که نقایص جزئی دندان ها از جمله فواصل، ترک ها و لکه ها را برطرف می کنند.

ونیر های سرامیکی (لمینت) نسبت به ونیر های کامپوزیت گران تر هستند. ونیر های سرامیکی سنتی قیمت های متفاوتی دارد. هزینه روکش دندان هالیوودی میتواند متغیر باشد و معمولا به ازای هر دندان از 1میلیون و 600 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان هزینه دارند. با این حال، این موارد از 10 تا 15 سال دوام دارند.

هزینه سفید کردن دندان در مطب

تغییر رنگ در مدت زمانی کوتاه از مزایای اصلی سفید کردن دندان ها در مطب است که به طور متوسط به ازای هر جلسه درمانی از 1500000 تا 2000000 تومان هزینه دارد.

هزینه سفید کردن خانگی دندان

کیت های دندانی خانگی که به صورت حرفه ای استفاده می شوند می توانند در یک بازه زمانی طولانی تر نتایج بهتری را ارائه دهند. این کیت ها می توانند هزینه ای از 1200000 تا 2000000 داشته باشند.

هزینه طرح لبخند دندان قسطی

برخی دندانپزشکان برنامه های پرداخت متفاوتی برای پرداخت هزینه فرایند های دندانی در نظر می گیرند. پرسش از دندانپزشک خود در ارتباط با گزینه های پرداختی می تواند ایده ای مناسب باشد. همچنین برخی از دندانپزشکان ممکن است گزینه پرداخت هزینه طرح لبخند دندان قسطی را به شما پیشنهاد کنند که در این صورت قیمت عمل دندان هالیوودی یا اصلاح طرح لبخند، هر جلسه به صورت جداگانه دریافت می شود.

فریب تبلیغات دندانپزشکی ارزان را نخورید!

با توجه به هزینه مواد اولیه و قیمت ارز، ادعاهایی مبنی بر ایمپلنت ارزان و تخفیف دندانپزشکی و … نمی تواند توجیه منطقی داشته باشد. بنابراین برای سلامت خود ارزش قائل شوید!

هزینه فرایند های دندانی می تواند بسیار متفاوت باشد. راهنمای مصرف کننده در زمینه فرایند های دندانی اطلاعاتی را درباره هزینه های فرایند های معمول زیبایی دندان ارائه می دهد.

هزینه ونیر های دندانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستمزد دندانپزشک
  • مهارت دندانپزشک و فردی که ونیر ها را می سازد
  • قیمت ونیر
  • محل فیزیکی که فرایند در آنجا انجام می شود
  • مواد به کار رفته
  • تعداد دندان های درمان شده

توجه: به دلیل نوسانات قیمت دلار ، نرخ تعرفه های دندانپزشکی در سال 98 نسبت به سال 97 و در ماه های مختلف ممکن است تغییر کند. لطفا برای دریافت آخریه تعرفه خدمات مورد نظر خود با شماره های مطب تماس بگیرید.

26140134

سخن دکتر افشار با شما عزیزان

بنده به عنوان یک متخصص دندانپزشکی، به خوبی میدانم که هزینه های دندانپزشکی بسیار بالا و برای بسیاری از عزیزان سرسام آور است. من، به منظور جلب اعتماد شما عزیزان نرخ حدودی هزینه های دندانپزشکی را با توجه به نوع و کیفیت مواد مصرفی در اختیار شما قرار داده ام. اما صحبت من این است، هیچگاه صرفاً با دیدن قیمت های یک دندانپزشک، نسبت به مراجعه یا عدم مراجعه به دندانپزشکی تصمیم نگیرید. زیرا شما گاهی تصوراتی از وضعیت دندان های خود و درمان های لازم برای آن دارید که به کلی اشتباه است و به تشخیص دندانپزشک، اصلاً نیازی به آن درمان خاص نداشته و می تواند دندان های شما با روش های دیگری که چه بسا کم هزینه تر است درمان شود. یا ممکن است خدمات مد نظر شما، اصلاً برای دندان های شما مناسب نباشد. بنابراین آنچه باید توجه داشته باشید، سابقه و تحصیلات دندانپزشک و رضایت سایر بیماران دندانپزشک است که حتما و قطعا با تماس و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی حاصل می شود.

عوارض اصلاح طرح لبخند

به طور کلی روش اصلاح طرح لبخند، عوارض زیادی ندارد. در صورتی که در هنگام بلیچینگ دندان از ماده های شیمیایی به دفعات مکرر استفاده شود، می تواند دوام و استحکام دندان را کم کند. همچنین ممکن است برای منظم نمودن دندان ها از روش ارتودنسی استفاده شود که ممکن است در صورت عدم مهارت کافی دندانپزشک، همراه با درد باشد. اما ایمپلنت دندان در صورتی که با شکست مواجه نشود عوارضی ندارد.

دلایل تیره شدن دندان

دلایل مختلفی می توانند موجب تیره شدن دندان فرد و تغییر رنگ آن بشوند. به طور خلاصه این عوامل تیرگی را می توان در 8 مورد گرد آوری کرد :

  • تیرگی بر اثر مواد خوراکی مثل قهوه، چای و برخی آبمیوه ها
  • مصرف دخانیات به هر صورت مثل سیگار ، قلیان، جویدن تنباکو و …
  • مسواک نزدن : که باعث تشکیل پلاک های دندانی و تغییر رنگ ناحیه ای می شود.
  • دارو ها : مخصوصا در سن رشد کودکان می تواند باعث تغییر شکل دندان شود.
  • مواد دندانپزشکی : مواد پرکننده سولفید نقره می تواند با پخش شدن روی سطح دندان موجب تیرگی دندان شود.
  • افزایش سن : معمولا با افزایش سن، ساییدگی عاج دندان بیشتر و بخشی از مینای دندان که زرد تر است نمایان می شود.
  • عوامل ژنتیکی در رنگ دندان ها موثر هستند و به طور کلی می توانند رنگ دندان های سالم در افراد مختلف متفاوت باشد.
  • برخی از بیماری ها یا اثرات جانبی آنها : به طور مثال تیرگی دندان در بیماران تحت پرتو درمانی و شیمی درمانی عارضه ای شایع محسوب می گردد.

سفید کردن دندان ها

همان طور که بالا تر اشاره کردیم، استفاده از قهوه، چای، تنباکو، شراب قرمز و افزایش سن می توانند با لکه دار شدن دندان ها ارتباط داشته باشند. ما در کلینیک خود از محصولات و تکنیک های سفید کننده ای استفاده می کنیم که ایمن بوده و جهت استفاده در ایران تایید شده اند.

لکه های دندان

روش های سفید کردن دندان

  • بلیچینگ درون مطب: سفید کردن دندان ها در مطب نتایج فوق العاده ای را به همراه دارد. این فرایند در یک مطب دندانپزشکی انجام شده و می تواند به سرعت و ظرف کمی بیش از یک ساعت انجام شود. با اینکه سفید کردن دندان ها در مطب پر هزینه است اما زمانی که با بدست آوردن فوری نتایج ذخیره می شود می تواند برای افراد جذاب باشد.
  • ژل ها و قاب های سفید کننده دندان: ژل ها و قاب های سفید کننده دندان موثر بوده اما در این روش نسبت به سفید کردن دندان ها در مطب، بدست آوردن نتایج دلخواه مدت زمان بیشتری به طول می انجامد. بسته به قدرت پروکسید موجود در ژل، این قاب های شفاف معمولا برای چندین ساعت یا در طول شب استفاده شوند. همچنین، امکان دارد پدیدار شدن نتایج از 3 روز تا چند هفته زمان ببرد.
  • نوار های سفید کننده دندان: نوار های سفید کننده دندان در تمامی داروخانه های سطح کشور در دسترس هستند. این نوار های سفید کننده به صورت بدون نسخه با قیمتی نسبتا بالا فروخته شده، استفاده از آن ها آسان بوده و  اغلب آن ها واقعا موثر هستند.
  • خمیر دندان های سفید کننده دندان: خمیر دندان های سفید کننده دندان حاوی پاک کننده هایی خفیف جهت از بین بردن لکه های سطحی هستند.

سفید کردن دندان

اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت دندان

ونیر های دندانی، پوسته های سرامیکی یا کامپوزیت هایی از جنس رزین هستند که جهت قرارگیری دقیق بر روی دندان و ارائه یک ظاهر جذاب و طبیعی به صورت سفارشی ساخته می شوند.

ونیر دندان

این ونیر ها می توانند دندان هایی را اصلاح کنند که پوسیده، لکه دار، شکسته، بد فرم یا نامتقارن بوده و یا فضای خالی غیر طبیعی بین آن ها وجود دارد. این ونیر ها به صورت سفارشی طبق فواصل بین دندان ها ساخته شده و به وسیله یک سری از فرایند هایی که در مطب انجام می شوند به تاج اصلی دندان پیوند می خورند.

مراحل اجرای کامپوزیت دندان

1 دندان پزشک دندان را تمیز کرده و محدوده مناسب برای قرار دهی ونیر را انتخاب می کند.

2 قالبی جهت ساخت برای آزمایشگاه فرستاده شده و یک ونیر موقت بر روی دندان فرد قرار خواهد گرفت.

3 پس از اینکه ونیر از آزمایشگاه به دندانپزشک رسید، ونیر موقت جدا شده و دندان تمیز می شود. ونیر سپس با یک لایه محافظ آغشته، به وسیله آب شسته و توسط هوا خشک می شود. چسب و سپس سیمان مخصوص بر روی ماده مورد نظر قرار گرفته و پس از آن ونیر جهت تنظیم شدن بر روی دندان قرار می گیرد.

4 ونیر توسط نور به مدت 60 ثانیه بر روی تمامی سطح خود کیور (سخت) شده تا به ساختار اصلی دندان متصل شود.

5 دندانپزشک هر گونه ماده اضافی را برداشته و حاشیه های ونیر را اصلاح می کند.

ونیر نسبت به روکش یا براکت ارتودنسی مزاحمت کمتری برای فرد ایجاد می کند. ونیر کامپوزیت عمری بین 3 تا 10 سال دارد. با اینکه معمولا نسبت به لمینت دندانی عمر کمتری دارند ولی به علت تجدید پذیر بودن و همچنین قابلیت برداشتن از روی دندان، درمان غیر تهاجمی محسوب می شوند.

از روش های زیر در خدمت شما عزیزان خواهیم بود

دریافت نوبت اینترنتی

یا تماس از طریق شماره

26140134

ایمپلنت دندان برای لبخند زیبا

گاهی اوقات در مراحل طرح لبخند، بر اساس وضعیت آسیب های دندانی بیمار، ممکن است پزشک تشخیص دهد که بیمار به یک ایمپلنت دندانی (کاشت دندان جایگزین) نیازمند است.

ایمپلنت دندان تنها یک دندان را در بر می گیرد. ایمپلنت های دندانی بسیار شبیه روکش ها هستند. در حالی که روکش ها از ریشه اصلی دندان به عنوان پایه ای برای خود استفاده می کنند، ایمپلنت ریشه ای مصنوعی ایجاد می کند تا به عنوان پایه ای برای روکش باشد.

ایمپلنت با روکش PFM

ایمپلنت ها از سه بخش تشکیل شده اند. ایمپلنت در واقع یک پایه از جنس تیتانیوم است که به فک بیمار پیچ می شود. بافت های اطراف استخوان فک در اطراف آن پایه رشد می کنند و پایه ای محکم برای تاج  دندان می سازند. همز مان با محکم شدن پایه در فک بیمار یک متصل کننده بر روی ایمپلنت قرار داده می شود تا از خط لثه ای محافظت شود. در مرحله آخر، یک روکش دائمی به پایه  محکم شده متصل می شود می شود.

اصلاح طرح لبخند با لمینت دندان

کاربرد اصلی لمنیت بهبود ظاهر دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند است و به عنوان یکی از انواع ونیر ها ( روکش های دندان) شناخته می شوند.

لمینت‌های پورسلین عموما برای همسان‌ سازی رنگ، شکل و موقعیت دندان‌ها استفاده می‌ گردند. با استفاده از این لمینت دندان می‌توان مشکلات مختلفی چون تغییر رنگ دندان، ساییدگی و لب پریدگی، فاصله های بین دندانی و بد شکلی دندان را درمان کرد و ظاهری زیبا و در عین حال بسیار مقاوم به دندان داد

پورسلین ونیر دندان یا لمینت‌های دندان امروزی پوشش‌های سرامیکی نازکی هستندکه طی یک فرآیند تخصصی به جلوی دندان متصل می شوند و به کمک نوعی چسب مخصوص به مینای دندان متصل می شوند. لمینت ها ضخامتی بین 0.5 تا 0.7 میلیمتر دارند.

لومینرز ، نسل جدید لمینت دندان

گونه جدید لمینت ها که نازک تر هستند لومینیر Lumineers نام دارند که ضخامت آنها به 0.1 تا 0.2 میلیمتر می رسد و نیاز به تراشیدن عاج دندان ندارند به همین دلیل درمانی غیر تهاجمی برای دندان نامیده می شوند.

ارتودنسی دندان برای اصلاح طرح لبخند

بریس دندان که با نام ارتودنسی یا سیم دندان نیز شناخته می شوند، میتوانند زندگی ها را تغییر دهند. تنها کافی است به مدت یک سال و یا بیشتر تحمل کنید و از آن ها استفاده کنید. امروزه ما برای بسیاری از بیماران خود توضیح میدهیم که تعداد زیادی از ستارگان هالیوود تنها با استفاده از این بریس یا سیم دندان است که امروزه میتوانند لبخند هایی زیبا را در عکس های خود داشته باشند. شاید این مساله که سرنوشت بسیاری از افراد که در حرفه های سرگرم کننده مشغول به کار اند بدون بریس های دندانی ارتودنسی اکنون چیز دیگری بود واقعا حقیقت داشته باشد.

فارغ از اینکه تاثیر ارتودنسی بر فرم صورت چگونه است و در زندگی شخصی شما نیز تغییر ایجاد میکند هم چنان تعداد زیادی از مردم از این بریس ها نفرت دارند. بریس ها علاوه بر بهتر شدن کیفیت دندان ها و راحت تر شدن عمل جویدن غذاها باعث بهتر شدن ظاهر و لبخند شما نیز میشوند. هرچند هزینه ارتودنسی دندان ممکن است در ابتدا شما را شوکه کند، اما باید بدانید این عمل، تأثیر دائمی بر روی دندان های شما دارد و یک بار برای همیشه در طول عمر خود ارتودنسی دندان را انجام می دهید.

اصلاح طرح لبخند لثه ای

لبخند لثه ای، زمانی به وجود می آید که طول دندان های فرد کوتاه بوده یا به عبارتی لثه های فرد به حدی بلند باشد که در زمان لبخند زدن دیده شود. در مورد اصول زیبایی شناسی در لبخند لثه ای ، در مقالات دیگر مفصلاً صحبت کرده ایم. اینجا می خواهیم این خبر خوب را بدهیم که با جراحی دندان می توان به اصلاح طرح لبخند لثه ای پرداخت.

بهترین دکتر برای اصلاح طرح لبخند در تهران

در صورتی که به دنبال ساخت یک لبخند زیبا هستید، قبل از پیدا کردن یک دندانپزشک زیبایی باید مقداری کاوش کنید. دندانپزشکی زیبایی یک تخصص شناخته شده نیست به همین دلیل هر دندانپزشکی می تواند خود را به عنوان یک دندانپزشک زیبایی معرفی کند.  ضروری است تا قبل از تصمیم گیری در میان گزینه های مختلف مقداری تحقیق کرد. با این کار می توان در دریافت بهترین درمان و دست یابی به بهترین نتایج ممکن اطمینان خاطر داشت.

بهترین طرح لبخند دندان در دنیا

طبق مطالعات اخیر، از هر 4 آمریکایی بزرگسال یک نفر معتقد است که یک لبخند زیبا واقعاً کیفیت زندگیش را بهبود می‌دهد و به همین دلیل است که روز به روز به محبوبیت دندانپزشکی زیبایی افزوده می‌شود

هزینه‌های سالانه‌ی ایالات متحده که صرف خدمات زیبایی لبخند می‌شود بیش از 3 میلیارد دلار است و هر سال هم در حال افزایش است.

دلایل محبوبیت و اهمیت اصلاح لبخند به شرح زیر است:

  • ترمیم تقارن لبخند
  • ترمیم دندان‌های ترک‌خورده
  • حفظ دندان از پوسیدگی
  • بهبود زیبایی لبخند
  • بهبود اعتماد به نفس و کیفیت کلی زندگی

بی‌شک، سلبریتی‌ها (افراد مشهور) هستند که بیش‌ترین هزینه را صرف اصلاح طرح لبخند می‌کنند. اکثر افراد مشهوری که لبخند زیبا و بی‌نقصشان را می‌ستاییم از خدمات بهبود و طرح اصلاح لبخند استفاده کرده‌اند. در ادامه در مورد چند نفر از این افراد صحبت می‌کنیم.

طرح لبخند هالیوودی

  1. جورج کلونی

این فرد برای این که چنین لبخند زیبایی داشته باشد یک مجموعه‌ی کامل ونیر استفاده کرده و همچنین از روش بالا بردن تاج دندان هم برخوردار شده است؛ در این روش با استفاده از لیزر، لثه‌ها تا حدی بالا برده می‌شود که هنگام لبخند، دندان‌ها بیشتر دیده شوند و لبخند لثه‌ای وجود نداشته باشد.

  1. شریل کول

شریل کول در سال 2013 صاحب زیباترین لبخند دنیا شناخته شد!

شریل پیش از اصلاح لبخندش، دندان‌های نامرتبی داشت، به طوری که دندان‌های پیشین او رو به عقب بود و دندان‌های نیشش خیلی برجسته! به همین دلیل از لمینت و همچنین خدمات سفید کردن دندان استفاده کرد تا چنین لبخند زیبا و درخشانی داشته باشد.

  1. نیکلاس کیج

نیکلاس برای این که صاحب چنین لبخند زیبایی شود از انواع درمان‌های زیبایی مثل ارتودنسی، ونیر و سفیدکردن دندان‌ها استفاده کرد.

  1. مایلی سایرس

خدماتی که مایلی برای اصلاح لبخندش استفاده کرده عبارتند از لمینت دندان ، بازسازی شکل لثه، و بلیچینگ.

  1. تام کروز

صاحب یکی از جذاب‌ترین لبخندهای هالیوود، که البته در ابتدای بازیگری چنان هم زیبا نبود! تام دندان‌های نامرتب و بدرنگی داشت و برای این که به این لبخند زیبا برسد چندین درمان زیبایی و اصلاح لبخند را انجام داد که عبارتند از سفید کردن و ترمیم دندان‌ها، و لمینت.

اصلاح لبخند گزینه‌ای است که واقعاً ظاهر شما را جذاب می‌کند. با این حال، برای این که بهترین نتیجه عایدتان شود باید با دندانپزشک حرفه‌ای و باتجربه‌ای صحبت کنید که بتواند شما را در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش راهنمایی کند.

دکتر میلاد افشار
دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و جراحی دندان
تلفن: ۲۶۱۴۰۱۳۴ 

سوالات متداول

طرح لبخند چیست؟

اصلاح لبخند یعنی فرآیند بهبود ظاهر لبخند توسط یک یا چند روش دندانپزشکی زیبایی

کاربرد اصلی لمینیت چیست؟

کاربرد اصلی لمنیت بهبود ظاهر دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند است و به عنوان یکی از انواع ونیر ها ( روکش های دندان) شناخته می شوند.

لبخند لثه ای چیست؟

لبخند لثه ای، زمانی به وجود می آید که طول دندان های فرد کوتاه بوده یا به عبارتی لثه های فرد به حدی بلند باشد که در زمان لبخند زدن دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

به دلیل منحصر به فرد بودن خصوصیات صورت هر فرد، برای هر شخص تنها یک لبخند زیبا و عالی وجود دارد. ما این لبخند را در پروسه طراحی لبخند برای شما ایجاد می کنیم.

مارا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مطالب پربازدید
مشاوره رایگان