بیماران گرامی، شما می توانید هزینه هر یک از خدمات درمانی دندان را در صفحه هزینه خدمات دندانپزشکی مشاهده نمایید. همچنین از قسمت سؤالات متداول، می توانید با سؤالات دیگر بیماران که ممکن است با مشکل شما مشابهت داشته باشد آشنا شوید و سریع تر به جواب خود برسید.
  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۳۲ مشاهده پرسش
    با سلام ایا دندان نصنوعی ژله ای فک بالا وپایین را میتوان استفاده کرد یعنی از دست دندان کامل بالا وپایین استفاده نکرد
    1. تصویر کاربر دکتر میلاد افشار قاسملو دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش)
      با درود و وقت خوش احتراماً دندان‌های ژله‌ای در برخی موارد به صورت محدود قابلیت استفاده دارند که باید با مشورت با دندان پزشکتان اقدام به این درمان نماید.
  • تصویر کاربر سعیدحضرتی دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲۷ مشاهده پرسش
    1. تصویر کاربر دکتر میلاد افشار قاسملو دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش)
      بادرود و وقت خوش احتراماً پس از درمان عصب کشی کلیه دندان ها تا چند روز درد و التهاب در ناحیه طبیعی است به همین دلیل پیشنهاد می کنم با صبر و تحمل و مصرف داروهای تجویزی برای شما زمان کافی برای رفع التهاب ناحیه را به دندان بدهید معمولاً پس از این زمان به مرور التهاب کم شده و شرایط جهت مرحله دوم و پرکردن تاج فراهم می گردد.
  • تصویر کاربر گلسا دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۳۸ مشاهده پرسش
    میخواستم ببینم کامپوزیت دندونو خراب میکنه ویا میپوسونهه. اصلا این کاربرای دندونای سالم خوبه
    1. تصویر کاربر دکتر میلاد افشار قاسملو دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش)
      با درود و وقت خوش احتراماً درمان های زیبایی کامپوزیت در صورتی که به درستی انجام بشه در بستر دندان‌های سالم صورت بگیره معمولاً مشکل خاصی برای سلامت دندان‌ها نخواهد کرد هرچند در استفاده از آنها باید جانب احتیاط را رعایت نمود.
  • تصویر کاربر گلسا دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲۸ مشاهده پرسش
  • تصویر کاربر گلسا دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲۴ مشاهده پرسش
    1. تصویر کاربر دکتر میلاد افشار قاسملو دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش)
      با درود و وقت خوش احتراماً درمان های زیبایی کامپوزیت در صورتی که به درستی انجام بشه در بستردندان‌های سالم صورت بگیره معمولاً مشکل خاصی برای سلامت دندان‌ها نخواهد کرد هرچند در استفاده از آنها باید جانب احتیاط را رعایت نمود.
  • تصویر کاربر گلسا دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲۴ مشاهده پرسش
  • تصویر کاربر غزل دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۳۵ مشاهده پرسش
  • تصویر کاربر آرمان دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۳۴ مشاهده پرسش
    1. تصویر کاربر دکتر میلاد افشار قاسملو دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش)
      با درود و وقت خوش احتراماً معمولاً پس از پر کردن تاج در صورت بلندی دندان این التهاب ایجاد میشه که با برداشت که این میزان بلندی به مرور ظرف چند روز این التهاب کاسته شده و شرایط دندان به حالت نرمال برمیگرده هرچند به صورت کلی دندان‌هایی که عصب کشی شدند زمان خواهند برد تا بتوان باهاشون در غذای معمول را استفاده کرد این زمان و گاه ممکن است تا یک ماه طول بکشه در صورتی که درمان ها ى عصب کشی و ترمیم دندان به درستی انجام شده باشد.
  • تصویر کاربر فهیمه دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۳۰ مشاهده پرسش
    جناب دکترسلام، فاصله ای که دراثر جراحی پردیونتال لثه، بین دندانها ایجاد میشه رو چطور میشه برطرف کرد؟ من ده روز پیش جراحی کردم ولثه بین دندانهام بالا رفته و بین دندان فاصله افتاده، میخوام ببینم فقط باپیوند لثه این فاصله پرمیشه یاراه دیگه ای هم وجودداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر میلاد افشار قاسملو دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش)
      با درود و وقت خوش احتراماً در صورتی که دندان کاندید جراحی های پریودنتال بوده و این جراحى انجام شده قاعدتاً در آن ناحیه نباید لثه حضور داشته باشه که گاهاً این جراحی را به واسطه حذف پاکت دندان در آن ناحیه انجام میشه یا برای قرارگیری روکش یا ترمیم های دندان به این جراحی ها نیاز پیدا می کنیم بنابراین پر شدن ناحیه ای که بهش اشاره کردید تا حدی که نرمال باشه می‌توان با درمان های ترمیمی و زیبایی ناحیه رو پر کرد و در این خصوص پیوند لثه در ناحیه یک کار اشتباه خواهد بود.
  • تصویر کاربر پیمان دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲۱ مشاهده پرسش
    1. تصویر کاربر دکتر میلاد افشار قاسملو دوشنبه ۲۹ دی ۹۹( ۲ ماه پیش)
      با درود و وقت خوش احتراماً با توجه به مدت زمانی که از جراحی تون گذشته قاعدتاً باید ناحیه کاملاً پر می شده به همین دلیل پیشنهاد می کنم با مراجعه به پزشک و تهیه عکس از ناحیه بررسی کامل و ارزیابی انجام شده تا در صورتی که نیاز به اقدام درمانی خاصی وجود داره به سرعت براتون انجام بشه.