دی ۲, ۱۴۰۲

قیمت ونیر کاپوزیت چقدر است؟

فهرست

دندان یکی از مهمترین بخش های تاثیرگذار بر زیبایی چهره فرد است و بسیاری از داشتن دندان های سالم و زیبا محروم هستند. برای دستیابی به دندان های سالم و بدون ایراد باید با روش های درمانی و زیبایی دندان به خوبی آشنا شوید. ونیر کامپوزیت یکی از بهترین روش های زیبایی دندان است که به دلیل کیفیت بالای خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. کامپوزیت توانایی رفع بسیاری از مشکلات مربوط به دندان ها را دارد و می توان با استفاده از آن به سادگی دندان هایی زیبا داشت. کامپوزیت حتی می تواند اغلب مشکلاتی که نیاز به ارتودنسی دارد را نیز برطرف کند اما باید قبل از انجام آن با موارد مختلفی آشنایی داشته باشید. قیمت ونیر کامپوزیت از جمله مهمترین موارد قابل توجه است و باید با موارد تاثیرگذار بر میزان قیمت کامپوزیت آشنا شده و میزان قیمت آن را به خوبی کنترل کنید. لازم به ذکر است که هریک از انواع کامپوزیت ها و همچنین پزشک مربوطه بیشترین تاثیر را بر میزان قیمت کامپوزیت خواهند گذاشت. در ادامه توضیحات کامل تری در مورد قیمت ونیر کاپوزیت ارائه نموده ایم:

قیمت ونیر کاپوزیت

قیمت به یکی از مهمترین دغدغه های مردم برای اجرای کامپوزیت تبدیل شده است. در خصوص قیمت ونیر کامپوزیت نمی توان یک رقم ثابت در نظر گرفت چرا که عوامل مختلفی دست به دست هم داده اند تا در نهایت میزان قیمت کامپوزیت را تعیین کنند. ونیر کامپوزیت یک روش محافظه کارانه است و به همین دلیل هم کاربرد زیادی داشته و هم به دلیل اینکه مینای دندان تراش نخورده و یا میزان تراش آن بسیار کم است شاهد محبوبیت روزافزون آن در میان مردم هستیم. ونیر کامپوزیت امروزه به حدی پیشرفت کرده که با استفاده از آن می تواند اغلب مشکلات خفیف دندانی را برطرف سازد. کامپوزیت ونیر می تواند به صورت اختصاصی و همرنگ با دیگر دندان ها انتخاب شود و به همین دلیل اغلب روش های درمانی دندان جای خود را به کامپوزیت داده اند. کامپوزیت دندان به دلیل حساسیت بالای خود باید به دست دندانپزشک متخصص انجام شود تا هم ماندگاری مد نظر شما را داشته و هم زیبایی خاصی را داشته باشد.

ونیر کامپوزیت چیست؟

به دلایل مختلفی نظیر ضربه به دندان، تغییر رنگ دندان و…ممکن است دندان ها ساختار خود را از دست داده باشند و برای رفع این مشکلات می توانید از ونیر کامپوزیت استفاده نمایید. ونیر کامپوزیت یکی از بهترین روش ها برای بازیابی زیبایی دندان های فرد است که کمترین میزان آسیب را به دندان های فرد خواهد زد. ونیر کامپوزیت یک لایه نازک است که به مانند یک روکش محکم بر روی دندان ها گذاشته می شود و سطحی صاف و بدون نقص را برای دندان هایتان به ارمغان می آورد. ونیر کامپوزیت معمولا برای دندان های جلویی مورد استفاده قرار می گیرد چرا که این روش زیبایی بسیار خاصی داشته و جلوه زیبایی به دندان های جلویی خواهد بخشید. به دلیل نازک بودن ونیر کامپوزیت مزیت های بسیاری از آن شاهد هستیم و به هیچ وجه مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

عوامل تاثیرگذار برمیزان قیمت ونیز کامپوزیت

در این بخش از مطلب می خواهیم برخی از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر میزان قیمت ونیر کامپوزیت را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که در بخش قبل نیز اشاره شد موارد مختلفی دست به دست هم می دهند تا قیمت ونیر کامپوزیت را تعیین کنند که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مواد و تجهیزات :

جنس از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و هرچه جنس یک محصول مناسب تر باشد شاهد کارایی و دوام بیشتری در آن خواهیم بود. به دلیل محبوبیت ونیز کامپوزیت شاهد انواع اقسام مواد و تجهیزات برای انجام آن هستیم که هریک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توانید یکی از آنها را برای انجام ونیر کامپوزیت انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که ونیر کامپوزیت های کم کیفیت تر ممکن است قیمت پایین تری داشته باشند اما به دلیل کیفیت نامناسب در آنها توصیه ای به انجام آنها نمی کنیم. ونیر کامپوزیت های باکیفیت میزان قیمت بالاتری دارند اما هم ماندگاری بالایی داشته و هم امکان تغییر رنگ و تغییر شکل آنها بسیار پایین تر است.

– سابقه و تخصص دندانپزشک:

دندانپزشکی که برای اجرای کامپوزیت انتخاب می کنید از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است. علاوه بر اینکه مطب انتخابی شما بر روی کیفیت عملکرد تاثیر دارد بر میزان قیمت ونیر کامپوزیت نیز موثر خواهد بود. بی شک سابقه و تجربه دندانپزشک برای تمامی افراد مهم است و همگان به دنبال راه هایی هستند تا به بهترین نتیجه دست یابند. برای دستیابی به بهترین نتیجه مشکلات دندان خود باید حتما به دنبال دندانپزشک حرفه ای و کاربلد باشید. البته باید توجه داشته باشید که معمولا پزشکان حرفه ای تر و با تجربه تر قیمت بالاتری را در قبال انجام ونیر کامپوزیت درخواست خواهند کرد اما به دلیل دقت بالا و تجربه آنها نتیجه رضایت بخش تری را شاهد خواهید بود.

– مطب دندانپزشکی،تاثیر گذار در قیمت ونیر کامپوزیت

برای درک بهتر این مطب به یک مثال اشاره می کنیم. آیا قیمت خرید در فروشگاه های لوکس تفاوتی با مراکز خرید معمولی ندارند؟ طبیعتا فروشگاه های واقع در مناطق ارزشمند شهر میزان قیمت بالاتری نسبت به مراکز معمولی دارند. میزان قیمت دندانپزشکان نیز از این موضوع تاثیر می گیرد چرا که میزان مبلغ ملک و یا کرایه آن در مناطق ارزشمند بالاتر خواهد بود.
– هزینه های آموزش دندانپزشکان:
دندانپزشکان برای اینکه بتوانند به یک پزشک حرفه ای تبدیل شوند پروسه ای مهم و سخت را پشت سر می گذارند و هر چه این دوره هزینه بالاتری داشته باشد شاهد افزایش میزان قیمت خدمات آنها نیز خواهیم بود.

– تعداد دندان ها، تاثیر گذار در قیمت ونیر کامپوزیت

هزینه ونیر کامپوزیت برای تک تک دندان ها در نظر گرفته می شود و طبیعتا هر چه تعداد دندان های فرد افزایش پیدا کند شاهد بالا رفتن قیمت اجرای کامپوزیت بر روی آنها نیز خواهیم بود. توجه داشته باشید که به دلیل همرنگ بودن ونیر کامپوزیت با سایر دندان های شخص امکان اجرای کامپوزیت بر روی تک دندان نیز وجود خواهد داشت اما توصیه می کنیم که برای دستیابی به زیبایی هرچه تمام تر لبخند، کلیه دندان هایی که رنگ پریدگی داشته و یا لب پر شده اند را کامپوزیت کنید.

– دستگاه ونیر کامپوزیت:

دستگاه ونیر کامپوزیت برای ساخت لایه نازک کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد. به گونه ای که تک تک دندان های فرد با توجه به شکل و اندازه خاص خود ساخته شده و بر روی دندان فرد قرار داده می شوند. تا چندی پیش برای ساخت ونیر کامپوزیت باید پس از اندازه گیری دندان ها ساخت کامپوزیت به خارج از کشور فرستاده می شد اما امروزه با استفاده از دستگاه های داخلی میزان هزینه اجرای کامپوزیت نیز پایین تر آمده است.

ونیر کامپوزیت ارزان

بی شک همگان تمایل به ارزان تر انجام دادن امورات خود دارند و ونیر کامپوزیت نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای انجام ونیر کامپوزیت با قیمت ارزان راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت اما کلیه این کارها مناسب نیستند و باید بهترین روش را انتخاب نمایید تا دچار مشکل نشوید. کامپوزیت های بی کیفیت با اینکه ممکن است میزان هزینه های انجام کامپوزیت را کاهش دهند اما بی شک ماندگاری این نوع از کامپوزیت ها قابل مقایسه با کامپوزیت های باکیفیت نخواهد بود. همچنین دندانپزشکان بی تجربه ممکن است میزان قیمت پایین تری برای انجام کامپوزیت در نظر گرفته باشند اما آیا نتیجه سپردن کار به این افراد مناسب خواهد بود؟ شرکت ما به عنوان یکی از بهترین مراکز اجرای ونیر کامپوزیت مناسب ترین قیمت ها را در نظر گرفته است و با مراجعه به این مرکز می توانید کلیه امورات دندانپزشکی خود را با نازلترین میزان هزینه ها انجام دهید.

اگر دندان های شما فاصله دارند، یک تصویر از دندان های خود برای دکتر بفرستید و بهترین روش بستن فاصله بین دندان ها را از ایشان جویا شوید.

این مطلب را نیز بخوانید: مزیت های ارتودنسی دندان

ونیر کامپوزیت دندان را به چه کسی بسپاریم؟

یکی از مهمترین مواردی که قبل از انجام ونیر کامپوزیت باید مد نظر قرار دهید مرکزی است که برای انجام کامپوزیت انتخاب کرده اید. به دلیل استقبال زیاد مردم از این روش دندانپزشکی مراکز متعددی اقدام به ارائه خدمات کامپوزیت دندان نموده اند اما انتخاب بهترین مورد از میان آنها سبب خواهد شد که به بهترین نتیجه دست یابید. مسئولین مرکز ما به منظور رفاه حال مشتریان خود کلیه خدمات مربوط به دندانپزشکی را پوشش داده اند و با مراجعه به این مطب معجزه ای برای دندان های خود شاهد خواهید بود. نگران قیمت ونیر کامپوزیت نیز نباشید و برای اطلاع از قیمت دقیق کلیه خدمات دندانپزشکی می توانید با پشتیبانان  ما در ارتباط باشید. همچنین امکان اخذ راهنمایی در کلیه روزهای هفته نیز وجود خواهد داشت.

انواع روکش دندان از سلامتی تا زیبایی

دکتر میلاد افشار
دندانپزشک جراح و متخصص ایمپلنت
تلفن: ۲۶۱۴۰۱۳۴ 

درباره ما

به دلیل منحصر به فرد بودن خصوصیات صورت هر فرد، برای هر شخص تنها یک لبخند زیبا و عالی وجود دارد. ما این لبخند را در پروسه طراحی لبخند برای شما ایجاد می کنیم.

مارا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
مطالب پربازدید
مشاوره رایگان